6

Privind in jos, chiar sub mine se afla ea … Nu putea fii
aici … Nu putea fi sanatoasa… Nu putea fii bine… 
Trebuia sa fie
moarta…Trebuia sa fie la spital cel putin … Nu trebuia sa fie vie … Sau cel
putin sanatoasa… Nu putea sa fie … Eu … tocmai eu … I-am supt sangele strop cu
strop … Picatura cu picatura… Cum de acum … Dupa doar o zi … se plimba pe
strada ??? Cum putea sa fie asa???






Eram foarte mirat, poate de
aceea m-am lasat, asemeni unei pasari de prada, deasupra ei …






“Ce cauti aici???” glasul meu
tuna, facand-o sa tresara … 






Poftim?” imi raspunse femeia mirata





“Am intrebat ce cauti aici. Dupa cele
intamplate aseara, nu ai cum sa fi vie” i-am spus eu nervos.






“Mami… cine e nenea asta?”
spuse fetita ascunzandu-se dupa fusta femeii






“Auzi, domnule un te cunosc si
cred ca ma confunzi. Acum te rog lasa-ma sa trec.” raspunse femeia indignata,
impingandu-ma apoi trecand mai departe






“Nu era ea. Un avea cum sa fie
ea.” Mi-am spus eu cu voce tare privind femeia speriata indepartandu-se cu pasi
repezi.






M-am ridicat in aer si am intrat pe geam inapoi la mine in
camera. 
Imaginea fetei ma obseda, ma urmarea pretutindeni.
Simteam ca intre noi s-a format o legatura.






“Ma intreb ce s-a intamplat cu ea…” mi-am spus mergand
spre baie cu un prosop in






brate “Oare s-a transformat?... nu,nu. Nu are cum… i-am
baut prea mult sange” am spus eu in timp ce imi dadeam jos pelerina neagra






“Stiam ca esti nebun dar nici
chiar asa” spuse Tom care ma privea perplex de langa usa deschisa larg






“C-ce faci aici?” i-am spus eu speriat 





“Am venit pana la baie… Stii? E
si baia mea… Dar ce erau bazaconiile care le ziceai mai devreme? Ce sange ai
baut?”

_________________
 


0 Pareri tiparite to "6"

Trimiteți un comentariu

comentarii ?