5

Imi ridic privirea si privesc din nou oglinda. Simt o durere usoara si apoi vad cum imi cresc coltii…

“E timpul pentru micul dejun” imi zic in minte si ies din baie indreptandu-ma spre camera mea. Deschid geamul si inspir adanc aerul curat de dimineata.

Exact in acel moment prin fata blocului trece o femeie cu o fetita de mana.

“Astazi nu” apoi inchid geamul si ma pun inapoi in pat cu mainile pe piept privind tavanul.

Tentatia era mare, iar eu nu ma mai puteam mult timp opune … Am inceput sa numar incet in gand, incercand sa aman tot mai mult clipa crimelor care vor urma…

“…Cinci … Sase … Sapte …Aaaa…” Urletul meu brazda camera, evada si inunda tot blocul … 

Pumnii mi se ridicasera in semn de protest … Incepusem deja … Foamea si nevoia de sange imi clocoteau in vene …Pofta si tentatia ma invinsera, iar eu mi-am luat pelerina neagra si mi-am aruncat-o pe umeri …
Voalurile mi se unduiau lin pe trup, fluturand incet si transmitandu-mi fiori…

“Aaaaa….Nuuu….Nuu … Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…”

Privind in jos, chiar sub mine se afla ea …

_________________


0 Pareri tiparite to "5"

Trimiteți un comentariu

comentarii ?