7

Am venit pana la baie… Stii? E si baia mea… Dar ce erau bazaconiile care le ziceai mai devreme? Ce sange ai baut?”

“Ah… erau niste replici dintr-un film…” acesta a fost primul lucru care mi-a venit prima data in minte. 

Credeam ca o sa isi dea seama ca mint.Dar nu a fost asa… Tom s-a scarpinat putin in cap si a plecat inchizand incet usa…

Am scapat … se pare ca pentru a nu stiu cata oara Tom crezuse inventia mea cu “rolul in filme”…

Dupa ce a iesit indignat pe usa Tom, m-am aruncat pe pat… Intrebarile imi zburau vajaind cu putere prin capul stors de minte … 

Ce se intampla cu mine ??? Oare acea fiinta normala… Acea fata … Era asa importanta pentru mine??? De ce, dupa ce ii gustasem sangele, dupa ce o ranisem pentru propria placere… O vedeam inca… O simteam inca … Oare ce patisem ???

“Bill … Frate … Actoru’ meu in devenire … Hai sa vezi ceva …” Tom striga incercand sa ma aduca langa el pe canapea … 

M-a tras langa el, tinandu-am de mana … 

“Uita-te … O noua bestie …” imi sopti el oarecum speriat … 

La televizor era o emisiune foarte interesanta despre “Ciudateniile omenirii”…

“Si de ce m-ai chemat ???” l-am intrebat eu indigant …

“Stai putin … .Imediat o sa vorbesca despre ceva interesant …” imi raspunse el absent, strangandu-ma mai tare de mana … 

Inima imi deveni cat un purice, urcandu-mi-se in gat, stomacul mi se intaorse pe dos, un nod mi se puse in gat cand reporterul lua legatura cu o femeie, la poala fustei careia statea o fetita … 

#Avea colti mari … Era un baiat … Cred ca el a fost atacatorul … Vinovatul pentru toate crimele care au avut loc de doua luni incoace …#

_________________
 


0 Pareri tiparite to "7"

Trimiteți un comentariu

comentarii ?