3

“Oare ce bestie ar putea face una ca asta?” spuse tom mirat privid uimit la televizor

“Nu stiu” i-am raspuns indiferent si am plecat in camera mea sa fac o baie si sa ma culc 

Cand am ajuns in pat gandurile au inceput sa ma invadeze … Ma intorceam de pe o parte pe alta … Nu puteam adormi … Acea … fata … Eu .. ea .. Sunt …Cine … sunt … Sau mai bine … ce sunt??? … Nu se putea… eu sa fiu … Un … ce ???… Mii de intrebari imi zburau pasagere prin minte … Ce facusem ??? 

Incepusem sa ma zbat intr-o agonie continua … Eram mizerabil… Incepuse sa imi fie rusine si de propria persoana … Ajunsesem sa devin un nimic … Un simplu lucru care face umbra pamantului, ba chiar ii distruge frumusetile … 

“Nu sunt eu acela… A fost o inscenare” … 

M-am trezit strigand pe podeaua rece … Se pare ca am cazut din nou din pat, probabil din cauza razelor soarelui foarte puternice … Eram ud si transpirat … Am incercat sa ma ridic, si m-am indreptat instinctive spre oglinda … Mi-am privit pentru a mia oara chipul… Aveam acelasi par nearanjat, acelasi ochi rosii si graitori … Hainele imi atarnau neingrijit si ingrozitor pe corpul reintinerit…

M-am linistit cand am observat ca

_________________
 


0 Pareri tiparite to "3"

Trimiteți un comentariu

comentarii ?