2

Dupa cateva momente eram pe acoperisul blocului de lux in care locuiam eu si fratele meu. Am tras adanc aer in piept si am inchis ochi. Coltii ascutiti de un alb imaculat s-au retras. Eram din nou eu.

Ajuns in fata usii apartamentului mi-am ciufulit putin parul, mi-am aranjat gulerul gros al hainei si am intrat.

"Hey! Bro... pe unde ai fost?" mormai Tom 

“M-am plimbat… Nu suport sa stau inchis aici” i-am raspuns eu intrand in baie

Mi-am dat jos bluza patata cu sangele pur al fetei.

“BILL! Hai sa vezi ceva ce o sa iti placa”urla Tom de pe fotoliul din fata televizorului

“O fata de 16 ani a fost gasita acum o ora, abandonata pe un trotuar de pe o strada laturalnica din centrul orasului. Fata zacea intr-o balta de sange. Din pacate un s-a mai putut face nimic pentru ea.

Dar medicii legisti spun ca prezenta muscaturi si lovituri in zona gatului”

“Oare ce bestie ar putea face una ca asta?” spuse tom mirat privid uimit la televizor

_________________


0 Pareri tiparite to "2"

Trimiteți un comentariu

comentarii ?