4

M-am linistit cand am observat ca coltii nu imi erau iesiti … Acum puteam da ochii cu lumea … Nu mai trebuia sa ma ascund …

Da, asa este. Sunt jumate vampir, jumate fiinta vie. Am mostenit asta de la mama. Dar sunt semipur deoarece tata e om.... normal. De aceea si Tom este normal. El a mostenit genele de la tata.

Am aflat asta de la mama acum 2 luni cand am implinit 18 ani.
La inceput m-am bucurat deoarece in sfarsit am reusit sa fiu diferit de ceilalti. si de Tom... dar lucrurile un sunt atat de usoare pe cat par. 

Faptul ca sunt si om are o importanta deosebita. Pot sa ies din casa ziua si pot manca. 

Cel mai greu este insa cand este luna plina. La fiecare 30 de zile, sanagele mi se limpezeste. De fiecare data am niste dureri ingrozitoare si nevoie mai mare ca oricand de sange. 

“Peste 2 zile este luna plina…” spun incet privind gresia alba de sub picioarele mele inghetate

Imi ridic privirea si privesc din nou oglinda. Simt o durere usoara si apoi vad cum imi cresc coltii…

_________________


0 Pareri tiparite to "4"

Trimiteți un comentariu

comentarii ?