Personaje: 



Bill – Misterios, mereu in cautarea necunoacutului… Mereu pe urmele intunericului… De mic a fost atras de privelistile intunecate, de sangele care curge prin corp … Are instincte uneori animalice, stapanite cu greu… Este ambitios, puternic si impunator … 






Tom- Fratele geaman al lui bill. Este mereu interesat mai mult de distractii decat de lucrurile serioase. Cei doi sunt apropiati dar foarte diferiti in comportament si in gandire. in timp ce bill se gandeste la profunzimea lucrurilor, tom se gandeste doar la aparenta si la suprafata. Este puternic asemeni fratelui sau dar in acelasi timp si foarte imatur





Luna – O simpla fata care din cauza iubirii devine vampir ...Regreta mult ceea ce i s-a intasmplat, insa iubeste sa se razbune pe acela care a transformat-o... Il face sa sufere cu fiecare ocazie, jucandu-se cu viata si sentimentele acestuia .... 




Prima parte:


Coltii mei reci au strabatut brutal gatul fin si moale al fetei … Am inceput sa ii absorb ca un burete fiecare picatura de sange … Simteam cum in bratele mele ea cade prada durerii … II simteam teama care o invaluia… Nu ma mai saturam … Sangele ei … era… ceva special… Atat de dulce, atat de satios … Nu puteam sa cred ca inca o fata imi cadea in plasa …Totusi … Intre mine si ea se legase ceva … Dar nu ma puteam abtine… Foamnea si tentatia erau prea puternice chiar si pentru unul ca mine … 

“Nuu … De ce ai facut asta ??? Ce esti tu???” soapte purtate de vant si uitate pe veci au fost si ultimele cuvite are fetei din bratele mele …

“I’m sorry girl…” am murmurat eu la urechea ei, insa nu ma mai auzea … Era deja cazuta ca o prada mortii … 

Dupa ce am lasat trupul firav si neinsufletit pe trotuarul pustiu m-am ridicat nepasator si aplecat in zbor … 
Simteam cum sangele ei se scurge incet prin venele mele, imbinandu-se cu al meu… 

Un zambet strengar imi invada buzele… Acum nu mai trebuia sa umblu flamand si haituit peste tot … eram din nou puternic, din nou fermecator …


0 Pareri tiparite to "I just tried to be different 1."

Trimiteți un comentariu

comentarii ?