8


^

^Avea colti mari … Era un baiat …
Cred ca el a fost atacatorul … Vinovatul pentru toate crimele care au avut loc de doua luni incoace …^
[b]^Si spuneti ca era tanar???^
^Da … Nu avea mai mult de douazeci de ani … M-a oprit din senin … Se parea ca este mirat … Parea ca cauta o alta persoana … ^
“Hai ma, Tom! Lasa-ma cu prostiile astea!” i-am spus eu lasandu-l in urma, mirat de reactia mea.
Tom ma urma pana in camera
“Mai demult iti placeau chestiile astea.” Spuse tom ezitand
“Da. Mai demult… Si… oricum sunt niste inventii” i-am raspuns plictisit asezandu-ma pe partea cealalta a patului
Dupa un moment de tacere… Tom nu se mai putu abtine
“Stii? Te-ai schimbat in ultima vreme.”murmura el privindu-si varful adidasilor
“Da? Mie nu mi se pare…” i-am raspuns incercand sa par nepasator
“Vezi inainte ma intrebai de ce zic asta. Acum nici un iti mai pasa”
Dar inainte ca sa termine ceea ce a inceput sa spuna, telefonul meu incepu sa vibreze pe noptiera de langa pat.
M-am intins si l-am luat.
“mama” mi-am spus in gand si am deschis clapeta
“salut, mama… ce faci?” i-am raspuns eu dulce mamei
“asta de cand se intelege asa de bine cu mama?” isi spuse tom mai mult pentru el, apoi se ridica nervos si iesi din camera trantind usa
“Uite dragule, nu pot vorbi mult acum. Te-am sunat sa iti spun sa ai mai multa grija de tine si de ceea ce faci. Toata lumea vorbeste doar despre fata aia de ieri noapte.
“Te roog … Mama… Explica-mi … Ce e cu mine??? De ce sunt ata de infometat de sange???”
”Esti un copil … Bill … Ti-am mai zis asta de nu mai stiu cate ori …Esti jumatate vampir …este normal sa tanjesti dupa sange …La fel ca mine, te hranesti cu durerea celorlalti … ”
“Dar mama … Tom ???”
“Fiule… Acum … Gata … Tom nu are nici o legatura cu vampirii… Tu esti cel care ai mostenit aceasta insusire … Esti sungurul vampire din familieinafara de mine …”
“Mama … Urasc … Nu vreau …”
“De ce ??? Urasti sa fii mai bun … Mai special ???”
“Nu … Dar … Urasc sa ma ascund …”
“Acum … Te rog termina … Trebuie sa plec … Ai grija de luna plina … Peste doua zile … Si .. Ai grija pe cine mai seci de sange… Nu e usor sa te ascunzi…”
“Mama …Stai …”
[/b]

_________________
 


0 Pareri tiparite to "8"

Trimiteți un comentariu

comentarii ?