Nevoie mare de ochelari de soare!!!
  A apropo buna lume. Deci cum am mai zis trebuie sa imi cumpar neste ochelari de soare. Stiu ce ve-ti spune: Dar tu porti ochelari de vedere . Dar ce? Ca doar i pot lasa acasa din cand in cand. Nu o sa mor.
  Deci azi am fost la ,,Marea Mahmureala 2'' un film ok. Nu chiar cell mai bun dar acceptabil si am intrat in New Yorker si clar ca am mers la categoria Sunglasses. Acolo am vazut mai multe tipuri de ochelari. Deci hai sa comentam umpic:
  Ochelari de soare rotunzi-patratosi:

Sunt chiar foarte k. Eu as purta daca as avea destui bani sa imi iau mai multe tipuri. Din pacate nu pot sa imi achizitionez multe perechi din cauza mamiecare ma critica zicand ca stric bani pe degeaba:@ .Dar oricum daca ca plac luati!




 Ciudati!!!!
CE pochelari sunt astia? Cine i-ar [putea purta. Altceva nu am ce sa zic.










Ochelari gen . Mars de aici!
Clar nu voi purta in viata mea!









Gen Coco. 
Ochelari astia is preferati lui Pomian . PUn pariu! . Nu m-ai vedea cu ei in viata mea!






  Nici macar nu stiu ce gen de ochelari sunt astia:))
Adica si eu purtam . Dar acum nu !











Ochelari ciudati . Dar adorabili.
Sunt perfecti pt cineva cu simtul amuzamentului si distractiei.













 Si insfarsit ochelari preferati: UItativa si minunativa.
Asa vreau eu sa imi iau  cu 37 de lei . Din pacate nu am nici un ban dar voi strange din vanzarea de bratari confectionate manual. Deci uratimi noroc....Ne mai vedem. Apropo aceasta pagina este destinata ochelarilor deci aceasta postare este doar de introducere . Vor mai urma! 


0 Pareri tiparite to " "

Trimiteți un comentariu

comentarii ?